Min dag i bilder

Jag åt vitlöksbröd till frukost! Alltså... gudomligt gott! 
I fyllningen hade jag i salt, peppar, gräslök, vitlök och smör. 
 
Min man, aka Hulken, hade sönder en tallrik.
Jag blev mer ledsen över maten som gick till spillo än att tallriken gick sönder.
Det ser inte gott ut, men det VAR skitgott. Potatis med champinjon-sås. 
 
Jag gjorde chocolate-cupcakes (jag kan skriva muffins med glasyr som det heter på svenska, men alla vet att allt låter mycket godare om man skriver det på engelska. Så här är mina choclate-cupcakes med frosting!). 
 
Jag satte på mig kläder. Kläder gör så att man (JAG) ser bättre ut. Och sedan slipper man vara naken. Tummen upp för kläder! Jag ser mycket bättre ut i kläder. Faktiskt. Nu ska jag inte ladda upp en jämförelse-bild precis. Naken Snutte vs Snutte med kläderna på. Ni får helt enkelt lita på mig. 
 
Sedan sminkade jag mig. Eller alltså, jag satte svart klägg på ögonfransarna. Sedan markerade jag mina ögonbryn. Det behövdes inte kan jag säga. Jag undrar varför man gör sådant faktiskt. Är det för att impa på R..? Jag hoppas inte att han går runt och tänker: "Min fru är perfekt, bara hon hade lite tydligare ögonbryn." Utifall han gör det så har jag ju löst det problemet idag. 
 
Sedan gick jag ut och köpte en BIG PACK KitKat-choklad. Den hann jag tyvärr inte fotografera innan den slank ner i magen. Bra dag! Mycket bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback