Läget

Tjena! Allt bra? Här är det toppen, förutom att jag vräkt i mig en hel påse ikea-chips till lunch. Äh, jag får bränna av det lite senare. Har inte riktigt haft motivationen till att blogga.. Har ingen aning om varför men det är ju rätt mycket tankar som flyger runt i huvudet. Det bästa vore ju att skriva ner dem. 

 
Vad jag gjort istället? Jo, jag har tränat, lagat god mat, vågat håret. Resultatet på det sistnämnda ser ni nedan. 
 
 Fint, va? R tyckte att jag såg ut som en helt annan person!
Jag såg verkligen supersexig ut under processen. Not.
Jag hade sugrör i håret.

Kommentarer
Lin säger:

Vet inte hur du känner, men för egen del kan jag nästan tycka det är svårare att skriva när man har FÖR många tankar och känslor.. Man behöver liksom landa först. Btw, hur gjorde du det där med håret? Sugrör?? :) fint!

Svar: Aååh, det är superenkelt! Jag rullar håret runt sugröret när det är lite halvblött! Så svårt att förklara... Ska kanske göra ett inlägg om det istallet?
Snutten

2013-04-30 | 17:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback