v 8+0

Jag mår inte så bra idag. Jag är orolig, men vet att allt antagligen är bra. Jag blöder och har läst lite om hotande missfall. Läkaren sa att jag inte behövde stanna hemma från skolan eller så, men att det kunde vara bra med extra vila. Internet, however, säger att sängliggande kan förhindra ett hotande missfall. 
 
Jag hade väl hoppats på en komplikationfri graviditet. Men att jag tagit mig såhär långt är en lycka i sig. Spelar ingen roll hur orolig blödandet gör mig. Jag har tagit mig hit... till vecka 8+0. Det känns bra. Jag måste vara positiv. Det här måste ju gå bra. 
 
Det är en lång väntan kvar till nästa kontroll. Då vi får veta att allt verkligen är okej. Jag hoppas att jag spyr imorgon. Jag hoppas att mina bröst blir superömma. 

Kommentarer
Amanda säger:

Stumpan måste vara jätte jobbigt att blöda så där, förstår att du är orolig och att det är svårt att slappna av. Vila och njut av det du kan! <3

Svar: Ja, jag ska verkligen försöka trots blödandet.. Glad att jag har kvar symtomen i alla fall, så det är något positivt! Kram!
Snutten

2013-04-13 | 19:34:43
Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/duarmindrom/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback