Att välja

Den efterlängtade BIM-dagen är här. Men som sagt.. det spelar nog ingen roll då den säkert flyttat sig något. Om jag ska räkna efter förra mensen så är det idag den ska komma.
 
Förra cykeln: 29 dagar
Gången innan: 31 dagar
Gången innan: 32 dagar 
Gången innan: 28 dagar. 
(Gången innan: 44 dagar lång)
 
Så ni ser... det är en liten skillnad. Inte på pricken lik alla gånger. Smartast att vänta till den 2 oktober så att jag blir säker på att det är utebliven mens.. Det tror jag är bäst. Men samtidigt. Om jag testar nu kanske jag ändå får se om jag faktiskt är gravid eller inte och slipper undra i de fyra dagarna framöver.
 
Nä, jag vet inte vad jag ska göra... What do I doooo?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback