Smågräl

Idag har inte varit en sån jättebra dag. R och jag har mest smågrälat idag. Det kan ju vara mysigt efteråt när man ska bli sams igen. Men idag var det inte så värst mysigt, vi hann liksom aldrig bli sams. Inte förrän han skulle lägga sig och ville gosa. Och jag tänkte att jag kanske hade ägglossning... Men visste inte om jag skulle säga det rakt ut.
 
Jag: - Jag vet inte om jag ska berätta en grej.
Han: - Vad? Jo, men säg!
Jag: - Nä, det gör jag nog inte.
*liten paus, och stor leende på R's fejs*
Han: - Jag vet redan! Du har ägglossning!
 
Och efter denna konversation behöver jag ju egentligen inte nämna att vi inte bråkat så mycket mer. ;) 
Vilket otroligt bra sätt att avsluta ett gräl på... "Älsk, jag vet att råkade krocka med bilen i morse, men jag har faktiskt ÄGGLOSSNING just nu..." 
 
"Ja, men okej då. Då gökar vi!"
 
 
 

Kommentarer
Lin säger:

Haha, underbart! Göka på bara :D

Kollar du med ÄL-tester eller du kör på känslan? :)

Svar: Än så länge bara känslan... Hoppas att det funkar, annars beställer jag test!
Snutten

2012-10-21 | 20:56:28
Bloggadress: http://babybake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback