Skrattattack

Lite ledsen, men inte helt eftersom att hoppet, tyvärr, fortfarande finns kvar. Det klänger sig fast... eller är det jag som klänger mig fast? Hur som helst. Skrattade helt okontrollerat när jag och R satt i bilen och samtalade.
 
 
Vi pratar pengar: 
R:
Euro isn't stable.
-några minuter senare, pratar om möblering av huset-
R (byter tillbaka till penga-ämnet): SEK's stable.
(Jag hör: Sex table, varpå jag utbrister): Åhh! Jag trodde inte "you were in to that"! Gud vad glad jag blir! Åh, vill vi spara pengar så kan vi bara plasta in köksbordet. Och det är ju trevligt att ha easy access om man inte orkar gå ända upp till sovrummet.. blablabla...
 
Och han tittade på mig en stund. Förstod ingenting. Och jag insåg sedan vad det var han egentligen hade sagt. Sedan dog jag. Det DÄR händer oss skitofta faktiskt. Men jag brukar inte komma ihåg det. 
 
 
Note: Ja, vi pratar inte svenska med varandra. R talar inte svenska. Men han kan säga: "jag älskar dig" och "helvete". Duktig ponke! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback