Regn

Jag. Är. Så. Otroligt. Trött!
 
Jag sov ungefär fem timmar i natt så det är inte så konstigt. Sitter och pluggar nu. Det går sådär (= inte alls). Regnet öser ner. Om en en timme hoppas jag att det slutar, jag har inte min regnjacka idag. Det är långt till affären där jag ska inhandla g-test. 
 
En förpackning av de jag redan testat med. Och ett bättre test. Tredje gången gillt blir det. Jobbigt. Jag som hade trott att jag hade fått reda på hur saker och ting låg till för redan en vecka sedan ungefär.  
 
Nu känner jag av yrseln och illamåendet igen. Gud, jag hoppas verkligen inte att jag håller på att bli sjuk. När jag kommer hem ska jag ringa mamma och berätta att testet var negativt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback