Planering

R sitter här bredvid och pratar i telefon angående sjukhusförsäkringen och en eventuell graviditet. Nu har vi ju börjat planera på riktigt, och även om detta är rent teknisk planering... så är det jävligt mysigt att höra honom prata med någon om det! Det blir ju så verkligt, så konkret.
 
Nu har jag druckit kaffe och känner mig mer som en människa. Om två dagar börjar min fertila period! Kul! Får se om jag känner något. Tror att jag hade något på g redan igår men är inte säker. Vi sexar regelbundet denna månad i varje fall.

Kommentarer
Lin säger:

Ååh, vad spännande!! Håller verkligen tummar och tår :)

2012-10-19 | 14:38:22
Bloggadress: http://www.babybake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback