Önsketänkande

Det blev svårt att kliva ur sängen i morse, men kl 8 lyckades jag. Idag firar vi svägerskans födelsedag. Jag har köpt några presenter, men det är inget speciellt så på vägen hem ska jag se om jag hittar något kul. Då ska jag även köpa ett test. Eller kanske fler. Jag vet inte. 
 
Det känns väldigt pirrigt. Jag kan inte sluta tänka på om testet blir negativt. Jag vet redan vilka frågor och tankegångar jag kommer att ha. 
  1. Testet är negativt.
  2. Jag kanske är "låghormonare"...?
  3. Det är nog därför jag inte känt några symtom.
  4. Mensen har inte kommit, det är ju ändå ett tecken?
  5. Jag testar igen om några dagar.
  6. Eller nu? 
Och så samma eviga undran... kan jag vara gravid ändå?
Jag hatar att tänka så mycket! Aååh, vad jag hoppas att det blir ett plus! Då blir det såhär istället: 
  1. Jag är gravid!!!
  2. Vilken lycka! Berätta för R!
  3. Leva lyckligt i alla mina dagar - slut! 
Hoppas så in i helvete på scenario nr 2. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback