Negativt

Här är ett fint streck på en hcg-bricka från i morse. ETT streck, som sagt. Fick tipset att testa med något annat märke. Jag tror att det är en bra idé. 
 
1. Min mens har inte varit såhär sen på fleeeera månader.
2. Jag har aldrig behövt kissa såhär mycket förut.
3. Testet är kanske inte tillräckligt känsligt för att upptäcka hormonet.
 
Vilket test använde ni? Behöver tips, för jag måste hinna köpa idag om jag vill testa på måndag. Tror att jag för säkerhetsskull köper ett likadant paket igen + ett annat test. Vet som sagt inte vilken... Clearblue har jag hört är bra. Japp, dyrt ska det va. -.-
 
Nu måste jag kissa innan min urinblåsa spricker.

Kommentarer
klara säger:

Förstår att det är jobbigt :/ Min mens var sen 12dagar en månad!! Men tyvär kom mensen. Barnmorskan jag pratade med sa att om dte är ett negativt test kommer mensen typ till 95% om några dagar...

En fundering, vet din man att du vill ha barn? Han verkar inte så aktiv i det? Lite taskigt att skriva allt i bloggen och han inte ens vet om den :S

2012-10-05 | 12:52:29
Bloggadress: http://kmv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback