Jobbig dag

Idag har inte varit en bra dag alls. Ju mer jag tänker på det desto jobbigare blir det. Ska i alla fall möta upp R om ett litet tag. Det blev senare än vad jag hade trott. Är utsvulten. Har inte ätit något sedan min lilla frukost i morse. Ett knäckebröd med soppa. Det håller man sig inte mätt på.. Glömde även vattenflaskan hemma, så jag har suttit och tuggat tuggummi idag. 
 
Drömmer mig bort till en smarrig och krispig pizza med massa såååååååååås. Shit! Nu kurrade det till ordentligt i magen. Har inte varit på så bra humör. Lyckligtvis har jag inte behövt umgås med någon heller. Hoppas att R kan hjälpa mig vända på den här dagen.
 
Aterstår att se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback