Jag blir galen.

 
Snälla säg att det inte bara är jag som redan räknat ut när bebisen ska komma... INNAN jag ens fått veta om jag är gravid eller inte. Jag har tydligen redan ställt mig in på att jag är det. Vad besviken jag kommer bli om det inte blir sååå. Just nu längtar jag till att klockan blir tre så att jag kan dra ut och köpa alla grejer jag behöver. Jag till och med funderar på att handla en present till R som jag ger honom när jag berättar. 
 
Jag vet att det låter konstigt, men det är logiskt. Om jag får reda på att jag är gravid idag kommer jag först och främst berätta för R, och jag vill gärna ge honom en present så att han själv kan förstå. Köper jag ingen present, och det visar sig att jag är gravid berättar jag nyheterna utan en present. Jag vill gärna ge honom något litet. 
 
Guuuuud, jag hatar att jag är en tänkande varelse! Det förstör mitt liv! 

Kommentarer
Linda säger:

Jag räknade för varje månad. Typ om jag blev gravid nu blir bebisen född i december, nästa månad, om jag blir gravid nu så blir bebisen född i januari osv. Men det blir antagligen en marsbebis :)

Svar: Jaaaa, det är ju så lätt att drömma sig bort! Skönt att jag inte är ensam!
Snutten

2012-10-01 | 17:45:14
Bloggadress: http://lindatunstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback