Ingen bra dag.

Nu har jag precis ringt och bokat träff med R. Gud, den mannen är det inte lätt att få tag på! Vi har inte bestämt var vi ska träffas ännu, men han sa att han skulle ringa upp. Hm.. Det glömmer han nog. 
 
Jag längtar till att bo ensam med bara R igen. Det är så jävla jobbigt hemma just nu, så jag håller mig ute så mycket som möjligt. Suck. Och så samtidigt ska jag försöka att inte vara stressad och orolig, för annars kommer mensen vara sen och cykeln bli rubbad. 
 
Jag håller modet uppe, för innan året är slut lär allting ha vänt om. Det vet jag. Så jobbigt bara att vänta... Jag ska prata ut om det med R idag. Jag behöver en paus från all stökighet hemma. Alltså BOKSTAVLIGEN stökigt. Jag orkar inte städa upp efter folk hela tiden. Nä, nu börjar bli arg igen. Så, lugn, såja. 
 
Är skithungrig. Och på dåligt humör nu också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback