I Sänghalmen

God morgon!
 
Snart bara en vecka kvar till ÄL, tiden gick snabbare än vad jag trodde! Vi "förbereder" och tränar upp oss, med vilodagar emellan självklart. Kroppen måste ju faktiskt få återställa sig också. Och om bara några dagar ska det roliga börja! Blir lite pirrig i kroppen när jag tänker på det.
 
Faktiskt så är sex mycket mer annorlunda nu när jag inte oroar mig för vilken cykeldag jag är i. Om vi måste använda kondom. Om jag har ägglossning. Om det är säkert nu. Jag var helt hysterisk ett tag faktiskt. Varje gång R drog ut, "Kom du i?! Va?! Va?! GJORDE DU?!"
 
Och DET om något är INTE sexigt. Eller mysigt. Snacka om att sabba stunden. Men nu är det så avslappnat och så himla bra! Såå himla bra! Det är mycket härligare och roligare. *ler*
 
 
 
 
 
 
 
 
Var detta för mycket info för bloggen? Blir ni illamående och är och spyr nu? Sorry! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback