Hopp

Ingen mensvärk sedan igår då jag skrev om det. Inga indikationer på att den ska komma heller. Har jag nojat upp mig helt och skjutit upp på den? Gaaaaaaah, det här är så jobbigt! Jag har ju ingen aning om vad som pågår i min kropp. 
 
Jag önskar att mensen skulle komma någon gång. Eller att testet visar positivt. Jag är så nervös... Men nu ska jag släppa det! Jag ska försöka i alla fall. Det är jättejobbigt för det är allt jag går runt och tänker på. Det hade varit så mycket lättare om mensen bara kommit på BIM-dagen, eller dagen efter. Det var ju därför jag väntade till BIM+3, för att slippa detta.
 
Otroligt jobbigt. Jag har ingen aning om vad jag ska göra för att sysselsätta mig och glömma det här jobbiga...
 
Det jag vill göra är att tappa hoppet och inse att det inte gick denna månad. För om jag blev gravid skulle det ha synts på ett graviditetstest.
 
Samtidigt läser jag detta: 
 
 
Och det inger mig hopp. Så jag ÄR förvirrad. Jag vet inte hur länge jag ska klänga mig vid det där hoppet... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback