Hopp och Längtan

Jag längtar så otroligt mycket, det är omöjligt att förklara.. Det ska bli kul med denna tid från ägglossning till mensen (som förhoppningsvis uteblir). Jag ser fram emot symtom, som jag ska försöka hålla hemliga för R. Jag vet att även om jag själv är kritisk till symtomen så finns det ett litet hopp inom mig. Att det faktiskt ska ske denna månad. 
 
Så jag säger till R att mensen beräknas komma senare än tänkt så att han inte blir alldeles superglad om den är någon dag sen. Jag hoppas så innerligt att det går denna gång! Hoppas på något som är hälften han, hälften jag. 
 
 
Jag har fortfarande ont i magen. Coolt. Bakar på ännu en gång ikväll dårå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback