Hallonte och kokosbollar

Tuff dag idag. Den ska avslutas med en kopp hallonte och kokosbollar. Utan kokos. Men mumma ändå! Just det! En av våra vänner fick barn igår natt! Jag har vetat om att hon var gravid sedan väldigt länge. Långt innan jag börjat tänka på att försöka ens, så jag blev inte annat än glad när jag fick veta att de fått en son! :D
 
Kan tänka mig att det skulle varit jobbigare om vi hade försökt rätt länge och de fick barn. R och jag ska träffa de redan i morgon, men jag tvekade. Inte kul att träffa kompisar redan två dagar efter man har fött. Men R och den nyblivna pappan är riktigt tajta så de bjöd in oss. 
 
Berättade då för R om den supersöta affären nere i stan där det finns massa bebisprylar. Vet inte direkt vad man bör köpa... Hmm... En stor bukett blommor i alla fall. Men mer då? Tips? 
 
Ska i alla fall försöka dra ner R till bebisaffären och se om jag hittar något. Nä, nu får jag dricka upp mitt te innan det blir kallt! Godnatt på er! ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Lin säger:

Mums! Men du har ju glömt kokosen!!! ;)

Svar: Haha, ja, jag hittade inte kokosflingorna först! Nu är de dock kokoserade! Jag har ju skriiiiivit "kokosbollar. Utan kokos!" Haha.
Snutten

2012-10-12 | 06:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback