Gravidtävling?

Jag berättade ju om några vänner till mig och R som vi träffade i fredags. Skrev ju att det blev mycket barnsnack och jag fick känslan av att de ville försöka, eller inte hade något emot att få ett barn nu. Glömde helt bort att hon mot slutet av kvällen sa: "Vi kanske ska försöka tillsammans!". Tror inte att hon menade någon sexorgie utan ja... ni förstår.
 
Jag svarade med ett glatt "absolut" (oj, vad fel det kommer bli om hon faktiskt menade sexorgie)! Det skulle faktiskt vara otroligt kul att ha en vän som var gravid samtidigt - ännu bättre - i samma vecka! Tyvärr finns det ingen, förutom hon i min vänkrets som skulle tänka sig bli gravid, tror jag. 
 
Men det är ju det som är så bra med bloggen tycker jag! Kommer nog allt hitta någon med samma vecka, symtom och nojor... Det kanske inte är samma som med en nära vän, men ändå. 
 
Jag tänker inte alls berätta för någon om att vi försöker aktivt, ännu mindre till ett par kompisar som själva försöker. Och be de hänga på! Usch. Jag vet hur det kommer att sluta - som en tävling. Där VI måste komma först och vara bäst.
 
 
Nä-e, tack! Det räcker med den galenskap jag redan har på gång.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback