Graviditetstest

Köpte FYRA tester idag. Helt otroligt! Det blev två paket, och totalt fyra tester. Fick även med mig folsyra. Och nu blev jag sugen på att testa igen imorgon. Fan. Vad borde jag göra? Ska jag verkligen testa igen? I sådana fall gör jag det med stavtestet! 
 
2 tester för 100 kr. Folsyran kostade 23 kr.
 
Och denna kostade 50 kr. 
 
 
 
 
Rätt billigt ändå. Jag känner mig mycket mer illamående just nu. Det känns som att det blir värre på kvällarna. Innan jag gick ut från biblioteket så fick jag väldigt blurrig syn! Det var så konstigt. Jag kom på att jag har haft det tidigare i veckan, men jag har inte kopplat det till en graviditet...
 
Aååh, vad spännande det känns! Kommer nog att testa imorgon. Testomaniac much...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback