6Snack

Skrev igårkväll att vi skulle försöka igen... som att det var något självklart. Det är det aldrig, ska ni veta. R kom hem vid 21-tiden. Var trött och skulle äta middag. Efter det såg vi på the walking dead och hade en mycket trevlig myskväll. Men tiden gick och fast vi båda var sugna så hände det inte. 
 
Och jag skulle aldrig vilja att han kände sig tvingad till sex, eller att jag skulle behöva känna att jag måste. Det ska inte behöva vara så. Så jag valde att inte säga att jag hade haft ont i magen igår också... Och att man kanske skulle försöka. Det fick bli som det blev. Som det skulle vara om vi inte försökte.
 
Vi får hoppas på det bästa helt enkelt.

Kommentarer
Lin säger:

Det ska ju faktiskt räcka med varannan, var tredje dag och om man har sex BARA för att man kanske har ÄL så blir sexlivet snart ganska osexigt... Jag och A hade ju ofta sex enligt "schema" de senaste månaderna och det är inte alltid så roligt kan jag lova! Försök mysa till det ikväll istället :) om ni har lust det vill säga! Det ska ju vara roligt att göra barn! ;)

2012-10-23 | 20:13:13
Bloggadress: http://www.babybake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback