5 Oktober

Tidig morgon gick jag upp för att testa. Jag visste redan att det skulle bli negativt. Helt inställd på det, var jag. Jag vet inte varför jag kände så. På vilka grunder jag hade förutspått detta. Kissade i koppen. Kände mig extremt kissnödig men det var inte så mycket kiss. Och så med pipetten ner i kisset, suga upp, droppa ner. Plopp, plopp, plopp, plopp, färdigt. Vänta en stund...  
 
Och så bankar det på dörren och R lirkar upp låset! Och kommer in!!! Jag får panik och börjar skrika "Vad gör duuuu?" Vad är det med dig?!" Han tycker att JAG är konstig och säger att han måste gå på toa. Så jag lugnar ner mig. Sköljer koppen med kiss lite sådär diskret. Testet ligger fortfarande där. Och jag kikar. Det verkar vara negativt. Men fem minuter har inte gått än. Så jag tar med mig testet upp till rummet för att se.
 
Och det går fem minuter. Jag ser inget andra streck. Ett litet kanske... väldigt svagt. Nej, det är väl ändå ingenting? Nä. Så det är det jag har bestämt mig. Det är antagligen ingenting. Nästa gång jag testar blir på måndag. Och blir det negativt då ber jag läkaren ta ett blodprov på mig. Förra gången skickade de hem mig för att invänta mens... Undra om man ska överdriva med tiden det gått utan mens? 
 
Nä, det känns inte helt okej. Lite okej... men inte helt. Så R fick inte sin överraskning idag... men det var nog bara bra tycker jag. Han ska vara upptagen hela dagen idag. Kommer inte hem förrän sent på kvällen. Inte heller ska han vara på kontoret så att jag kunde överraska honom där. 
 
 
Just det! Ni kanske ville se det svaaaga (nästan oexisterande) strecket. Men då visar det sig att min mobil har väldiga svårigheter med att ladda upp bilden till bloggen. Och jag hittar inte sladden till laddaren. Yaaay! Not. 
 
Ska till biblioteket nu! Vi hörs under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback