4 Oktober

Finns typ lika många som visat sig vara gravida efter ett negativt test, som det finns de som bara hade konstiga menscyklar... undrar ju självklart var jag hamnar.
 
Har fortfarande inte hittat min folsyra. Blir galen. Jag mår illa. Inte jättemycket men konstant. Ibland hjälps det om jag rapar (sexy lady), men oftast inte. Kissnödigheten håller i sig. Mina starkaste tecken just nu. 
 
Fast jag struntar i hur gravid jag känner mig. Jag vill bara ha mitt jäkla pluss så att jag kan berätta för min älskling nu!!! Jag orkar inte hålla allt detta inom mig. Men jag vet att om jag delade med mig till R hade hans öron trillat av. Och han skulle bara varit väldigt tacksam för det!
 
Jag hoppas att ERA ögon inte trillar ur av mitt tjatande.

Kommentarer
Linda säger:

Om jag var du skulle jag testa varje morgon så får du veta så fort som möjligt. Finns det inget nummer du kan ringa och prata med en barnmorska?

Svar: Jag får beställa några billiga test så att jag har den möjligheten. Allt fungerar så annorlunda här... Förra gången jag trodde att jag var gravid gick jag till husdoktorn och tog ett test som var negativt... Hon sa att det var helt normalt, blablabla, om mensen inte har kommit till nästa beräknad mens skulle jag ringa henne igen och hon skulle ta ett blodprov. Mensen kom ju... Så det blev inget. Tror att det lär bli samma grej nu. Så jag ska försöka få ett positivt här hemma. Får jag inte det, ringer jag nog husläkaren igen. Men tror inte att man får en barnmorska här förrän man blir gravid. :(
Snutten

2012-10-04 | 15:42:53
Bloggadress: http://lindatunstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback