31 Oktober

Tänkte göra en update på läget just nu. Mest för mig själv nu.
 
Idag ligger jag på ÄL+9. Detta är det jag känner:
1. Jag somnar direkt nuförtiden - så otroligt skönt!
2. Jag vaknar rätt pigg och klar i huvudet.
3. Långpromenaderna känns alldeles för långa! I morse gick jag det söligaste jag någonsin gått - EVER.
4. Jag har fått finnar och fler är det på gång.
5. Jag har mensvärk som kommer och går.
6. På måndag är dagen jag ska få min mens.  
           - det är alltså endast 5 dagar kvar till BIM. 
7. Jag är mer kissnödig än vanligt. 
8. Jag har inte känt av något illamående eller några andra symtom än. 
 
 
 
Update: Förra månaden, 6 dagar innan min mens kom kände jag av kissnödigheten. Den var lika verklig som den är just nu... Så jag vågar inte tro att jag blivit gravid denna gång heller. Antagligen kommer mensen. Inställd på det nu. Speciellt när jag gått tillbaka och läst om alla mina "symtom". Att pendla mellan hopp och besvikelse... och sedan äntligen förstå att det inte gick. 

Kommentarer
Mammadrömmar säger:

Det där med kissnödigheten känner jag igen. Fick det förra månaden några dagar innan bim. Ringde till och med till vårdcentralen och frågade om jag kunde vara gravid eller om det var urinvägsinfektion. (behövde kissa typ var 10 min)
Visade sig att det inte var nått utav det. Bara skenis. Gah, dumma kropp, sluta lura mig.

Svar: Det är så galet irriterande! Kissnödigheten var typ det ENDA "symtomet" jag hade och så var det ingenting! :( Och det är nog ingenting denna gång heller...
Snutten

2012-11-01 | 06:45:05
Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/mammadrommar/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback