30 Oktober

Morgonen började lite dåligt med tråkiga nyheter från skolan... Jag hoppas att det vänder snart! 
 
Jag klev upp i morse och gick på toa. Gjorde sedan frukost till R och mig. Och direkt efteråt känner jag mig kissnödig IGEN... Jag har inte druckit vatten alls under natten. Så jag tyckte definitivt att detta var märkligt. Jag har fortfarande inte gått och kissat och har hållit mig i en timme nu. I någon konstig del av hjärnan tänker jag att om jag kan hålla mig så är jag inte gravid. Och det är ju det jag vill tro just nu i alla fall.
 
Jag blir hellre positivt överraskad senare...
 

Kommentarer
HCS säger:

Kissnödig brukar alltid vara ett tecken för mig.. När tänker du testa? När har du bim?
Fin blogg du har! :)

Svar: Jag vill testa tidigast möjligt, såklart... Jag har BIM 5/11.. samma som du, tror jag! :D
Snutten

2012-10-30 | 10:45:38
Bloggadress: http://bebismagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback