3 Oktober

Skulle vara helt sjukt om vi hade lyckats - på allra första försöket. Tänk om.
 
Promenerat till biblioteket genom en regnig stad. Väldigt mysigt. Det hjälpte inte min huvudvärk som jag hade trott. Inte heller blev jag lite piggare. Snarare tvärtom. Känner mig väldigt trött (trots 11 timmar sömn).
 
 
Jag har slarvat bort min folsyra! Jag vet inte var jag har den där jädra tablettburken. Minns att jag slängde in den i väskan en dag då jag var väldigt stressad och skulle hinna med tåget. Tog en tablett med frukosten på väg till skolan. Jag minns inte att jag har sett den efter det. Och jag blir orolig. Tänk om någon annan hittat burken här hemma! Aåh, hemska tanke. Städade i mitt rum idag i hopp om att hitta den under sängen, i lådorna, i garderoben, men nej. Det blir till att köpa nya. Vad irriterad jag blir på mig själv.
 
Har inte haft mensvärk sedan igår kväll. Undra när det ska komma tillbaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback