Skrev precis ett långt inlägg om mina föräldrar. Blev väldigt känslosam efter att ha sett ett videoklipp från när jag var liten. Men det kändes allt för personligt att publicera, fastän jag är anonym här på bloggen. Det var skönt att få det skrivet i alla fall och få gråta ut lite. 
 
Tänk att vi snart kommer att få uppleva hur det är att ge så mycket gränslös kärlek till en ny själ här på jorden! Det sägs att man lär uppskatta sina föräldrar den dagen man själv får barn. Men även idag så känner jag en stor tacksamhet och skuld mot mina föräldrar. Tror inte att jag någonsin kommer att kunna tacka dem för vad de uppoffrat och gjort för oss. 
 
Saknar de något otroligt just nu. Ska försöka boka en resa till Sverige så snart som möjligt. Skulle vara underbart att fira jul där men tror inte att jag kan vänta så lång tid!

Kommentarer
Lin säger:

Familj och vänner är det viktigaste vi har!

2012-10-08 | 15:13:06
Bloggadress: http://babybake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback