Symtom

Hur var det med symtomen dårå...? Jag skrev ju en lång lista med massa grejer förra månaden. Utelämnade mig rätt bra i den listan med symtom som t ex diarré, förstoppning, pruttig/gasig, och massa andra härligheter. Det var ju så att jag bara befann mig i ett allmänt äckligt tillstånd... Så jag har liksom undvikt att tänka på de symtom jag har just nu. Dels för att det absolut inte går att lita på dem (dels för att det inte finns något som rättfärdigar dessa symtom förutom en graviditet).
 
Jag har märkt att jag typ kan framkalla ett illamående om jag tänker att jag kanske är illamående. Jag har märkt att min kissnödighet varierar. Jag har märkt att mina bröst ömmar om jag petar på dem för mycket. Jag har märkt att jag har olika symtom varje månad. Förra månaden ömmade inte mina bröst överhuvudtaget. Månaden innan dess gjorde de så ont att man inte kunde ta på dem. 
 
Denna månad gör de normalont. Jag skulle nog aldrig märka av det om inte jag satt och peta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback