Svett

Igår kväll hittade jag min träningströja när jag ska tvätta kläder. Den var från matchen. En helg jag svettats något OTROLIGT.
 
Jag *sniffar försiktigt på tröjan och skiner sedan upp*: Hörru R! Det luktar inte äckligt om min matchtröja! Fastän jag svettades JÄTTEMYCKET! 
 
R: Det tror jag inte på.
 
Jag: Men seriöst! Det luktar inte alls! Den är så REN den här tröjan!
 
R: Det är något fel på din näsa. Du får be någon annan lukta, det är klart man inte känner av sin egen svettlukt!
 
Jag: *snilleblixt* 
 
Hahaha, jag kunde se Rs fasa alldeles precis efter min snilleblixt. Han sprang ut ur rummet redan INNAN jag började jaga honom med tröjan. 
 
Till slut fick jag ju ut det jag vill av honom; tröjan luktar inte svett! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback