Sugen på att testa

Jag mår fortfarande illa... trots att jag nu ätit. Så det kanske bara är inbillning. Jaja. När jag kommer hem (om ca 2 timmar) ska jag umgås lite med mina flytningar. Bara kolla så att allt är bra liksom. Jag har ingen koll på sekretet, men det borde man kanske ha?
 
Jag är mer hoppfull nu är vad jag var i morse. Det kan ju delvis bero på att jag känner ett illamående. Men också för att jag inte har någon mensvärk. Om jag är väldigt nyfiken så testar jag i morgon. Annars så blir det på måndag. Men det skulle vara såå underbart om jag kunde ge R sin första farsdag-present. 
 
Jag önskar att jag kunde släppa det här i två dagar. Liksom skita i vad som händer - men jag vet redan att det där kommer aldrig hända.
 
R tror att jag har min mens just nu... Igår blev han alldeles till sig när jag inte hade fått min mens, så innan vi gick och la oss så tog jag hans huvud mellan mina båda händer och spärrade ögonen i honom och sa: "R, jag ÄR inte gravid! Det är inte lätt att skaffa barn, det tar tid! Kan du snälla låta bli att vara glad och tycka att det är självklart att jag är gravid bara för att mensen är lite sen! Det ÄR inte så!"
 
Efter mitt utbrott så pussar han mig och bara: "Du har fått mens nu, va?" Och jag bara gick med på det. Japp. Det var just därför jag lacka ur. Ni kanske tycker att det är jätteelakt, men jag orkar verkligen inte med hans positiva inställning. Jag blir ju jätteglad när han är så där, men jag måste ju förbereda mig mentalt på der untergang. Nä... jag skojar bara. Det blir som det blir.
 
Imorgon tar jag kanske ett test! 
 

Kommentarer
Mammadrömmar säger:

Idag, idag, idag!!
Har du gått över BIM så kan man ju testa vilken tid som helst ju :)
Dööör av nyfikenhet. ;)

Svar: Hahah, jag med! Men jag vill ju ha BRA och koncentrerat urin! Blir det inte säkrare om jag testar imorgon. Men shit - nu vill jag ju testa!
Snutten

2012-11-09 | 17:33:46
Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/mammadrommar/
Lin säger:

Ja, testa imorgon bitti!! Gör det, gör det!! :D

Svar: Det lär jag göra! Känner mig jättepepp på att testa!!!
Snutten

2012-11-09 | 17:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback