Övertalning

Det är så roligt - hur jag kommer på saker som kan muntra upp mig efter ett minus på stickan. Jag övertalar mig själv att det var lika bra. 
 
Det var lika bra för att: 
- "De" har inte flyttat ut än.
- Om jag varit gravid kunde jag inte må illa hur som helst.
- R och jag har inte börjat planera hur vi ska renovera huset än.
- Kanske hade jag tagit det för givet om det hade blivit på en gång.
- Jag kan ta itu med plugget.
- R och jag kan verkligen NJUTA av graviditeten när renovering 1 är klar.
 

Jag förstår att man kanske blir lite förvirrad av denna lista. Jag ska försöka förklara:
1. DE är Rs familj som bor hos oss.
2. Renoveringen som sker JUST NU är på deras hus. När det blir klart (denna månad) ska de flytta in.
3. Eftersom de bor här kan vi inte börja renovera hos oss.
 
Gud vad jag längtar till slutet av denna månad!!! Det kommer bli underbart att få bo ensam igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback