Lyckligt lottad

Dålig uppdatering under helgen (som vanligt) men nu har jag äntligen tid till att skriva ner lite känslor. Alla skriker yaaaay! - Yaaaaaay! 
 

Känslor, va? Hmm... Det har varit mycket blandat den senaste veckan. I och med stressen med flyttningen har jag varit tacksam över att inte vara gravid. Jag har känt hopp om att det kommer att gå någon gång snart, och jag har inte varit så bitter över mensen som kom. 
 
Jag ligger på cykeldag 9 redan. Men än är det nog långt till ägglossningen. Vi sexar på varannan dag från och med idag så att vi är säkra på att vi inte missar ÄL. 
 
Det har varit ganska härligt att inte ha tid att fundera så mycket. Även om man jämt och ständigt blir påmind av andra. R har varit fantastisk under denna tid. Han är så optimistisk och glad. Jag är så lyckligt lottad! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback