BIM+5

Läste igenom min blogg och hur det var förra månaden. Känns hopplöst att testa redan i morgon. Fastän jag inte har mensvärk så känns det helt ofattbart att det ska gå på andra försöket. Det gör det ju inte. 
 
Förra månaden kände jag också av ett illamående. Inte lika ihärdigt som idag - inte lika konstant... men fortfarande. Jag hade inte heller så jättemycket mensvärk förrän precis dagen innan, och lite smått före. Det kanske är det enda som skiljer sig. Denna gång har jag inte alls haft mensvärk de senaste tre dagarna... Om inte man räknar fem sekunder. Men den kan ju fortfarande komma imorgon. 
 
Så jag väljer att inte testa imorgon. Vi får se hur det blir. Någon måtta får det vara på testandet. Det spelar ingen roll om jag får reda på graviditeten förr eller senare. Avvaktar alltså. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback