BIM+3

Idag var min orginala testdag - om ni kanske minns. Det skulle vara minst tre dagar efter beräknad mens. Den har ju inte kommit. Alltså jag blir ju fan SKITSUR! Jag trodde att jag hade en ganska regelbunden mens +/- 2 dagar. Fast jag ligger ju egentligen på +2 hela dagar. +3 blir det om jag tar mig igenom denna dag. 
 
8 regelbundna mensar (haha, mensar) har jag haft sedan juli förra året, på 32 dagar, +/- 2 dagar.
7 st oregelbundna - varav två EXTREMT sena. Och tre som kom efter fyra dagar.
 
Så än kan mensen komma. Idag eller imorgon. Ja... eh, nu när jag läser igenom ser jag att det kommer vara apa-svårt att fatta vad jag menar. 
 
Så jag har helt ändrat uppfattningen om min mens.. Jag har inte mens regelbundet. Jag har mens regelbundet oregelbundet...
 
Eller hur? 

Kommentarer
Mammadrömmar säger:

Tummarna är lila vid det här laget...!

2012-11-08 | 13:45:15
Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/mammadrommar/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback