BIM -1

Dagen är snart här... Ni vet, den man längtat efter. Men nu spelar det ingen roll faktiskt. För jag vet att det inte gick. Det kändes bättre när R frågade när jag skulle ha mens (jag påpekade att jag hade ont i magen) och jag utan tvekan svarade "i morgon eller i övermorgon". Så är det bara! Och han tycktes inte vara besviken över det faktum att det inte gick. Det gör mig otroligt lättat och mycket glad! 
 
Idag hade jag mensvärk - en ganska dov smärta, men ändå tydlig. Så jag anar att den kommer i morgon. Såg på mitt gamla test och jag såg ett till streck! Det är svagt och mycket smalare än det ska vara. Dessutom tror jag tror inte att det är giltigt 20 timmar efter att man pissat på skiten...

Kommentarer
Jonna säger:

Min man fick bända grav.testet ur handen på mig (nästan) för jag slutade inte försöka ana ett plus. Jag säger inte att du inte såg något bara att det där med vilja och dess makt över ens verklighet blir så otroligt tydligt.

Ni får ju alldeles snart en ny chans, men jag vill hävda att än är det ju inte för sent...

Kram från en gråkall sverigemorgon

Svar: Jag förstår vad du menar. Man VILL ana ett streck. Men nu ser jag ju faktiskt det. Det är bara det att det är smalt och lååångt över tiden man egentligen ska läsa av. Så - negativt. :)
Snutten

2012-11-05 | 08:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback