Besvikelse

Hejsan! Jag mår bättre idag! Har varit och tränat! Det gick asbra! Nästa vecka har vi match mot ett team från Frankrike. Jag skadade min tumme lite. Jag tog i allt för mycket och hårt. Hoppades att någon liten manick inne i magen skulle lossna så att mensen satte igång. Istället lossnade min tumme... eller ja, nästan.
 
Jag är ju såklart besviken... Jag har tidigare varit väldigt inställd på ett negativt, men jag hoppades verkligen denna gång. Det var för att jag mått illa, och jag vägrade att tro att mensen skulle vara så sen ännu en gång. Men det är den alltså. 
 
Jag började hoppas igår då. När illamåendet började. Och det håller i sig idag också. Det var t ex en tjej i träningen som luktade otroligt illa, så jag höll nästan på och kräkas. Och sedan hela bilfärden hem. Men det kan ju bero på annat. T ex att jag håller på att bli sjuk. Eller att jag är allmänt känslig innan mens. 
 
Jag vet inte. I alla fall så kändes det verkligen jättejobbigt att inte se ett streck på stickan... Jag har nu använt mig av TRE tester denna månad. BIM-2, +2, och +4. Alla negativa. A slap in the fejs. Jag måste ju ändå vara realistisk. Detta tar tid! Det kommer inte gå på en gång.
 
Så... det är läget just nu. Jag måste skynda mig nu om jag ska hinna till mötet! Kram på er! Och ett stort tack för era fina kommentarer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback