36 Dagar

Sitter här med en kopp kaffe, och försöker lista ut HUR jag ska räkna ut cykeln denna månad. Jag kanske inte borde räkna på min "regelbundna" 32-dagars cykel. Eftersom den var 36 dagar lång de två senaste gångerna (och gången innan = 29 dagar lång). 
 
Så jag tror att jag ska ta det som att den ändrat på sig lite. Och jag kör på 36 dagar då. 
 
♦ 11 Nov - Första cykeldagen
              - ingen aning om när ÄL kommer att vara.
♦ 17 Dec - BIM
 
 
Och då testar jag på BIM+1. Den 19 December ska vi åka till Sverige! Det kommer bli så himla kul! Jag längtar arslet av mig! Nu ska jag dricka upp kaffet och sluta gäspa! Måste ta tag i plugget nu! 
Ni får ta och ursäkta min missbildade människo-klo till hand.


Kommentarer
dixie säger:

Trist att det inte blev nåt denna månad :(
Jag har också längre cykler men alltid regelbundna, men jag brukar alltid köra med äl-tester samt ta tempen. Vet inte om du sett denna sida www.fertilityfriend.com men jag kan VERKLIGEN rekommendera den, eller iaf att ta tempen och föra egen statistik.
Hör gärna av dig om du har frågor, finns massa bra info på familj
eliv också.
Lycka till!

Svar: Tack så jättemycket för tipset! Ska kolla in det! :)
Snutten

2012-11-12 | 14:31:47
Bloggadress: http://entillskrutt.blogspot.se
Ella säger:

Alltså du människa, du verkar ha helt sjukt vackra ögon!!

Svar: Aw, tack fina du! :) Det får liksom kompensera min klohand. ;)
Snutten

2012-11-12 | 15:37:06
Mammadrömmar säger:

Fy vad jobbigt med så lång cykel :(
Har du funderat på att prova rosenrot? Sägs korta ner cykeln samt gör så att man känner av ÄL tydligare. :)
Jag testar denna månad :)

Svar: Det ska jag definitivt testa! Visste inte att den kortade ned cykeln! :O Tack för tipset!
Snutten

2012-11-12 | 16:37:48
Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/mammadrommar/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback