27 November

Jag testar idag med ÄL-stickorna. Jag har nog haft lite ÄL-sekret. Har inte kollat idag, men igår när jag satt på toa hände det! Jag ska kolla innan jag testar. Jag tyckte mig känna något i magen igår kväll men det har försvunnit och efter det har jag inte känt av något alls. Ibland är det ju så... att jag inte känner av ägglossningen. 
 
Vi sexade i morse. Jag älskar morgonsex. Men så kom han UTANFÖR! Alltså. KOM IGEN! (Hahah, bokstavligen - snälla "kom igen", hahahahaha. Jag älskar ordvitsar.) Kändes som att man gjort allt i onödan. Så jobbigt. Men jag sa ingenting.
 
Om det inte går denna gång och han blir ledsen så säger jag rakt ut att: "Det är ju DITT fel. Man måste faktiskt komma inne i muffen för att det ska funka!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback