1 November

Det allra värsta som skulle hända nu är att mensen inte kommer och jag är ändå inte gravid. Precis som det var förra månaden. Då var den en vecka sen. Utöver besvikelsen över att inte få ett plus, så byggs hoppet upp. Fast man inte alls är gravid. Om det inte har tagit denna månad skulle jag vilja att mensen kom på måndag. Gärna dagen innan BIM. Så att man får sörja en skvätt... och sedan se framåt.
 
 
Skulle skriva under lite papper till sjukhusförsäkringen. En fråga löd: "Är du gravid?" Nej, svarade jag på den... även om det gjorde lite ont.
 
Idag ligger jag och R i sängen. Skulle helst vilja att det förblir så. Jag är så otroligt trött. Gäspar konstant. Men jag har lite plugg att ta mig igenom så det är bäst att sätta igång.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback