Läget

Jag är kvar här i Sverige. Det kommer jag antagligen vara ett tag. Det är skönt att veta att jag inte ska tillbaks än.

Det här med bebisbakandet känns så långt bort just nu... Har knappt tänkt på det. Det blir ingenting denna månad heller eftersom R och jah varit ifrån varandra. Ibland hade det varit rätt najs att kunna skaffa barn helt själv.

Dagen innan jag åkte hit så fick jag veta att en kompis blivit gravid. Det vat hennes andra försök. Först blev jag chockad. Sedan glad. Och nu... ja, när jag tänker på det känns det tomt igen. Så jag tänker inte på det. Jag njuter av Sverige.

Vi har åkt skidor och skridskor. Och pulka. Vi har besökt de underbara caféerna i Gamla Stan. Minnen... Men jag saknar R.

Jag hoppas att ni har det gott! God Jul på er och Gott Nytt År! Kram!

Kommentarer
Sussi säger:

God fortsättning! Hoppas du känner dig lite piggare av att vara i Sverige =)
Kramar.

Svar: Tack! Ja, det gör jag verkligen! Kram!
Snutten

2012-12-27 | 20:48:32
Bloggadress: http://www.tussilulls.blogg.se
Lin säger:

God fortsättning på dig, gumman! Känns tillvaron lättare av att stanna en stund längre i Sverige så gör du helt rätt i det!
Kram!

Svar: Tack så mycket, Lin! Jag mår faktiskt mycket bättre här! Kram!
Snutten

2012-12-27 | 22:19:44
Bloggadress: http://babybake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback