Idag

Vart alldeles för nyfiken och kollade precis vilken dag i cykeln jag ligger. Dag 24 har jag nästan tagit mig igenom! Nästan två hela veckor ska jag ta mig igenom fortfarande. 
 
Jag har legat i sängen och ätit chips hela dagen. Det enda jag ätit. Känns superdåligt. Saknar R något otroligt. Han är i huvudstaden och var på ett möte i parlamenthuset. Supercoolt! Jag har aldrig varit därinne. Längtar till att höra hur det var.
 
Annars då? Jag har suttit och irriterat mig asmycket på Isabella Löwengrip aka. Blondinbella. Varför är hon så irriterande?! 

Kommentarer
Ella säger:

Äntligen någon mer än jag som stör sig på denna kvinna, jag skulle kunna nita na om jag skulle råka träffa henne i en mörk gränd :P

Svar: Hahah! Det jobbiga är att jag inte kan peka ut vad det är jag irriterar mig på! Det är inte hennes framgångar - utan bara det att hon är så självgod.. tror jag. ^^
Snutten

2012-12-04 | 22:15:03
Ella säger:

Haha ja så känner jag också, och hennes röst..jag klarar inte av att höra henne prata, då får jag typ kräkningar :P

Svar: Exakt! Jag har dessutom aldrig hört någon "så smart" låta så OERHÖRT dum när man pratar. Fråga inte mig för vilken anledning - men detta var föreläsningen jag såg igår: http://www.youtube.com/watch?v=KrPtaxU7qEc
Suck.
Snutten

2012-12-05 | 14:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback