Depp

Imorgon åker jag äntligen iväg. Tidigare har jag varit osäker över att stanna kvar i Sverige. Dels för att jag missar plugg och prov. Men efter dagens händelser har jag bestämt mig för att det antagligen är bäst. R måste också inse på allvar att jag inte alls mår bra. Jag kanske hinner ångra mig en tid utan honom, men just nu tvivlar jag. Hade det inte varit för R hade jag lämnat det här stället för längesedan.

Jag har ganska mycket av packningen kvar att göra. Det är bara att sätta igång.

Kommentarer
Lin säger:

Styrkekramar till dig, gumman!!

2012-12-18 | 21:52:15
Lin säger:

Gick resan bra? Hur känns det att ha kommit "hem"?

Svar: Det känns verkligen underbart! Jag älskar det här! Fast jag saknar R något otroligt... Det är det enda jobbiga.
Snutten

2012-12-21 | 05:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback