15 December

Jag har varit så otroligt ledsen idag. Men glada nyheter från brorsan gjorde att dagen ändå tog en sväng mot det något ljusare.

Han berättade att han kommit in på lälarlinjen. Jag är så himla glad för hans skull. Han har velat det här så länge!

Jag åker tull Sverige på onsdag. Jag ser verkligen fram emot att lämna det här landet. Det suuuuger. Sverige är bäst.

Nu kan jag förstå att invandrare har svårt att integrera sig när man innerst inne tycker att hemlandet var det bästa! Fast nu är det ju så att Sverige faktiskt är bäst. Vet faktiskt inte om jag kommer tillbaka till nyår som det är bestämt.

Annars då? Jo, min dator skärm fungerar inte längre, så det blir färre blogginlägg och dessutom svårare att svara på kommentarer..

Blogg.se-appen suger förresten. Jag ska sitta här och irritera mig på den ett tag nu. Med en kopp te. Mums. Jag älskar te.

Kommentarer
Lin säger:

Hoppas du blir på bättre humör snart.. Skönt att komma hem till sin familj och sina vänner när livet känns tungt! Hoppas att du får uppleva lite av det fina vintervädret med, här i Skåne så håller allt på att töa bort -blä för blask!

2012-12-15 | 20:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback