28 Augusti

Det här ar så sjukt. Jag har haft konstant mensvärk (inte jättejätteont) HELA natten. Jag vaknade typ 8 gånger, kanske av att det gjorde ont till och med, och varje gång kände jag värken. Jag är verkligen en heavy sleeper. Brukar sova mig igenom det mesta, och i natt vaknade jag så väldigt många gånger.
 
Skulle vid ett tillfälle vända mig åt sidan och sova, men det gick inte på grund av mitt högra bröst. Har så sjukt ont på sidorna. Det här är något jag verkligen inte varit med om någonsin - det är därför jag tycker att det är så sjukt. Sedan tänkte jag att man kan ju inbilla sig att 
- brösten blir större
- man är tröttare
- man är kissnödigare
 
Men just det här med värk - är det något man kan önska sig till bara för att man så gärna vill vara gravid? Det finns ingen gräns för fantasier i vår hjärna, det vet jag. Men jag hoppas verkligen att jag inte nått den delen av halv galenskap. 
 
Mensen ska komma om 5 dagar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback