v9+5

Jag mår lite bättre vad gäller illamåendet. Det är jag så otroligt tacksam för. Kanske är det nu det vänder. De senaste dagarna har varit rofyllda. Tror att det har mycket att göra med att jag kunnat höra hjärtljuden, det är en sån otrolig lättnad. Är dock fortfarande så oerhört trött och sliten, särskilt om kvällarna. Utöver det har jag fått en massa otäcka finnar i ansiktet som gör så ont. Mitt ansikte är inte van vid detta och jag går runt och tar på finnarna hela tiden. Jag hade superfin hy vid förra graviditeten så jag hoppas detta är tillfälligt. 

En kompis undrade vad som hade hänt och jag sa att mensen antagligen var på väg. Hehe. Orkar inte att vännerna vet än. Det räcker med att nyheten sprider sig som löpeld genom släkten (antar jag). 
Det är inte smulor runt min mun, utan mini-finnar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback