v8+5

Vi har berättat för lite fler folk. Bara familj och så, men det känns mer på riktigt när man väl gör det. Jag hoppas bara verkligen att allt är bra om ett par veckor när vi får göra kub och NIPT. Jag mår fortfarande illa, det är som värst på eftermiddagen och sen på kvällen. 

Idag kommer även familjen hem till oss. Hade helst velat att de kom vid lunchtiden, men jag ska försöka hålla kväljningarna på ett minimum. 

Kan förresten fortfarande inte förstå hur snabbt tiden verkar gå. Tänk att jag går in i vecka 10 redan om två dagar. Så kul. Önskar bara jag kunde känna rörelser som ett tecken på att allt står bra till. Ibland värker det till i magen, och det ser jag som ett tecken på att livmodern växer, dvs bebis växer. 

Btw,  min femåring ritade en vattenpistol idag. Visst blev den fin? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback