v10+5

Jag har inte gråtit så mycket på två år som jag gjort den senaste veckan. Fy, vilken huvudvärk det orsakar. Gråter för fina saker, gråter för hur omtänksam mitt barn är och när jag är det minsta obekväm. Jag vet att hormonerna påverkar något otroligt, men vill inte heller avfärda mina känslor. Även om det är hormoner, är det också riktiga känslor, riktiga tårar. Men jag har tacklats med det här de senaste dagarna. Och det är tufft. Lyckligtvis är R tålmodig och väldigt, väldigt snäll. Och förstående. 

Kan ibland inte förstå att jag för ett antal veckor sedan testade positivt - redan BIM-6. Jag var inte så säker på att mensen skulle hålla sig borta så riktigt glad vågade jag inte bli. Men det är så otroligt att allt gått så bra, har verkligen haft känslan att det är menat att hi ska få det här andra barnet nu. Längtar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback