v10+3

Det går undan. Det var varit så mycket bättre med mitt illamående de senaste dagarna. Känner fortfarande av det lite då och då men det är så mycket bättre än för en vecka sedan. För någon dag sedan lyssnade jag även på hjärtljuden igen. Det är det finaste ljudet, blir jätteglad av att höra det slå så snabbt och starkt. Och det är en tröst också. När jag är osäker och tvivlar på graviditeten. Har gjort upp med mig själv att det dock inte får ske mer än en gång i veckan och om jag kan hålla mig så ska det helst få gå lite längre tid emellan. 

Lite too much information men jag har haft så otroligt rikliga och vattniga flytningar. Just denna morgon har det varit lite väl överdrivet. Måste faktiskt byta trosor as we speak...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback