Tja!

Hej, 
 
det var längesedan! Jag önskar verkligen att jag fann motivationen till att blogga om hur det är att vara mamma och mina känslor kring det hela. Men sanningen är att jag bara njuter! Det har varit så underbart. Jag känner verkligen att jag behöver prioritera att VARA mamma än att skriva om hur det är att vara mamma. 
 
Abir är en underbar bebis *tar i trä*. Han är bara så enkel att ha och göra med. Och så glad hela tiden. Kärleken växer för varje dag. Jag mår också jättebra nu. Mår faktiskt strålande. 
 
Okej, jag vet att detta är ett äckligt underbart inlägg, så jag ska avsluta. Det går ju faktiskt nedåt också ibland. Men jag har bara varit alldeles gråtfärdig en enda gång. Och det var när han var typ tre veckor och sov en halvtimma åt gången. Puh, det var jobbigt.
 
Vi hörs! 
P.S. Jag är kvar i Sverige...

Kommentarer
Hanna säger:

Vad kul att höra att allt är bra med er :) Hoppas du finner motivation att börja skriva igen nån gång, men förstår såklart att du vill prioritera att bara njuta och vara, det är helt rätt :) Kram

2014-09-16 | 12:56:08
Lin säger:

UNDERBART! Vad härligt att höra att allt är så bra med er :) Och tack för att du tog dig tiden för att skriva ett par rader, har faktiskt tänkt på er! :)
Fortsätt njuta av din underbara tillvaro och blogga när du har tid och lust!
Kramar!

2014-09-16 | 21:33:14
Bloggadress: http://babybake.blogg.se
A säger:

Kul att höra något från dig igen! Och superkul att det går så bra! :D

2014-09-17 | 21:24:31
Lin säger:

Undrar så hur ni mår och hur det går! Hoppas allt är bra! Kramar!!

2014-10-21 | 10:26:00
Bloggadress: http://babybake.blogg.se
jeanette säger:

Nu var det längesen du skrev. Förstår till fullo att du prioriterar att vara mamma o det respekterar jag. Men det hade varit roligt med ett inlägg bara om hur ni har det nu :) hur era dagar ser ut o hur framtidsplanerna är :D

2014-10-29 | 10:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback