Sparkar

Det verkar som att vi har en aktiv en. Fast å andra sidan så har jag ju faktiskt inget annat att jämföra med. Bebis sparkar så hårt just nu. Det är nästan så att jag blir rädd. Är det ut mot magen tycker jag inte att det är så farligt. Det är ju bara mysigt. Men jag kan ibland känna att jag får en spark rakt in i urinblåsan eller in i tarmarna. Det är helt otroligt hur stark lillen han blivit. Mest har ju R märkt en skillnad. Han tycker också att jag blivit mycket större.

Myskläder för mys med mysmagen.

Kommentarer
Malin säger:

Å så mysigt!! Ser precis likadant ut från min vinkel här hemma. Ligger och tittar på en alienliknande mage :p tänk så bra vi har det!

Svar: :D
Snutten

2014-03-02 | 20:54:38
Lin säger:

Så mysigt!! Ja, ibalnd blev man chockad över den kraften som bebben besitter! :)

2014-03-02 | 21:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback