Ananasen

Min barnmorska var förresten alldeles fantastisk! Jag frågade så försiktigt om hon kunde kolla mig där nere. Jag förväntade mig ett svar som "det där är något kroppen sköter själv, och även om jag kollar kan jag omöjligt säga hur långt det dröjer, så näe!". Men hon förstod min nyfikenhet och tittade. Så himla bra BM, och jag var otroligt glad för vårt besök. 
 
Nästa är inbokat om en vecka. Hoppas att få slippa den, men det vet man ju aldrig. Just nu har jag precis varit på promenad. Hade inga värkar under promenaden trots ett högt tempo. Jag behövde aldrig stanna upp. Kom hem och käkade lite mer ananas. Det var ju mest på skoj som jag ville käka ananas för att se om det kunde sätta igång något. Men faktum är att jag fått mensvärk mycket kort efter att jag ätit av frukten. Nu har jag ätit det vid tre olika tillfällen, och alla tre gånger har jag fått ont i magen. Sedan var det helt sjukt gott! Typ den godaste ananasen jag atit. Typiskt att munnen inte tål så mycket innan det skär i tungan. 
 
Så nu sitter jag här med värkar. Är otroligt trött så jag hoppas att få sova nu. Det blev ju inte ett barn idag. Pappa tror nu att det istället kommer att ske nästa fredag. Spännande. Aj! Nu måste jag få vila. Hörs i morgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback